סיפורים

דור הבייבי-בום ודור ה-Z מגיעים משני עולמות שונים; לדוגמה, האופן שבו הם מתייחסים לכסף, האופן שבו הם מתקשרים או הדמויות שאותן הם מעריצים. הצצה אל תוך חדרי הרחצה מנקודות מבט שונות מראה גם את ההבדלים הקריטיים שביניהם.

במשך זמן רב, הדורות הוותיקים של האסלות השוטפות התאפיינו בצורה מגושמת ובחיבורים גלויים. הדגמים החדשים יותר היו הרבה יותר אסתטיים והיצעו קצת יותר מהכל.

עיצוב חדר הרחצה צריך להיות אופנתי ונצחי. אולם לעתים קרובות לא מוקדשת מספיק מחשבה לניקיון במהלך התכנון. אולי המוצרים הנכונים לא יוכלו לפטור אתכם לגמרי מעבודת הניקיון, אבל הם בהחלט יכולים להפוך אותה להרבה יותר קלה.

לא משנה לאן החיים לוקחים אתכם, חדר הרחצה אמור להיות מסוכל לעמוד בדרישות המשתנות בכל עת. למדו מה לחפש כדי שחדר הרחצה שלכם יתאים לכם גם בעוד הרבה שנים.

מומחית הניקיון קרוליין במרט מסבירה בריאיון זה כיצד לשמור על ניקיון חדר הרחצה. ראיון עם קרוליין במרט, מומחית לניקיון

מדוע הגיוני שתהיה תאורת התמצאות בתוך חדר האמבט? מקורות אור מעומעמים מסייעים לנו להירדם שוב במהירות לאחר ביקור לילי בשירותים.

חלק מחדרי הרחצה המדהימים שאתם רואים במגזינים נוצצים אינם בהכרח כאלה פרקטיים. אנו רוצים לתת לכם 3 עצות שימושיות שיסייעו לכם לעצב את חדר הרחצה מהחלומות שלכם.

שתפו

כדי להציע לכם שירות אופטימלי, אתר אינטרנט זה משתמש בעוגיות (קוקיז). על ידי השימוש באתר האינטרנט שלנו אתם מאשרים את השימוש במאפיין זה. לקבלת מידע נוסף, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

[responsive_menu_pro]