תאורה לילית

מקורות אור מעומעמים מסייעים לכם למצוא את דרכם בחשכה

כולם יודעים איך זה מרגיש להתעורר משינה עמוקה באמצע הלילה בגלל שלפוחית מלאה. אין ברירה אלא לקום לשירותים. מקור אור מעומעם יכול לסייע לכם למצוא את האסלה, גם בחושך, כיוון שאף על פי שקמתם, אתם עדיין חצי ישנים. הסיבה היא בעיקר הודות לשחרור המלטונין – הורמון השינה האחראי להעביר אוטומטית את הגוף שלנו למצב שינה בכל לילה.

מחזור שינה בריא הוא מצרך רב-ערך. אנשים שישנים מספיק שעות מתפקדים כהלכה במהלך היום. כדי לא להפריע לשעון הגוף שלכם למרות ההליכה לשירותים וכדי שתוכלו לחזור לשקוע בשינה עמוקה מהר ככל הניתן, עליכם לשים לב לנקודות הבאות.

  • אור בוהק עלול להפריע לשעון הביולוגי שלכם ולהגביל את כמות המלטונין שאתם מייצרים. לכן נסו לא להפעיל את האורות בדרכם לשירותים – אם אתם מפעילים, השתמשו בתאורת לילה עם פעולת עמעום.
  • הימנעו משימוש במקורות אור הפולטים הרבה אור כחול. הדבר יפריע לייצור המלטונין הדרוש לכם כדי לחזור במהירות לשינה כיוון שהוא מאותת לגוף שלכם שהלילה הסתיים.
  • השתמשו בתאורת התמצאות עם חיישני תנועה בחדר האמבט, כיוון שתאורה זו תראה לכם את הדרך לשירותים כאשר אתם נכנסים אל חדר האמבט. מקורות אור אלה בדרך כלל מעומעמים ומאירים בתאורה רכה רק את האזור הרצוי – האסלה.

מוצרי חדר אמבט

GEBERIT ICON

GEBERIT ICON

חדר רחצה בעל מראה נקי ועיצוב ורסטילי

  Geberit iCon 
לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

סגנונות עיצוביים שונים, פונקציונליות ללא פשרות

 לחצני הפעלה של Geberit לאסלות
GEBERIT XENO²

GEBERIT XENO²

עיצוב ניגודי, חיבורים הרמוניים

 Geberit Xeno² 
GEBERIT ONE

GEBERIT ONE

עיצוב פונקציונלי לאיכות חיים טובה יותר

 Geberit ONE 
GEBERIT CITTERIO

GEBERIT CITTERIO

עיצוב איטלקי פשוט, אלגנטי וייחודי

 Geberit Citterio 
GEBERIT MONOLITH

GEBERIT MONOLITH

יותר גמישות ללא פשרות

 Geberit Monolith

שתפו

כדי להציע לכם שירות אופטימלי, אתר אינטרנט זה משתמש בעוגיות (קוקיז). על ידי השימוש באתר האינטרנט שלנו אתם מאשרים את השימוש במאפיין זה. לקבלת מידע נוסף, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

[responsive_menu_pro]