פחות לכלוך בחדר האמבט

אדם באירופה מייצר בממוצע 480 ק”ג של פסולת בשנה – ברור לכולנו שזה המון. אולם החדשות הטובות הן ש-47% מהאשפה ממוחזרת או הופכת לקומפוסט, והנתון הזה הולך ועולה (מקור: euronews.com). אף על פי שניתן למחזר יותר ויותר פסולת, המטרה היא להפחית את כמות הפסולת שכל אדם מייצר. הינה 5 עצות להפחתת כמות הפסולת בחדר האמבט שלכם.

 

לחשוב פעמיים אחת הבנות השתמש באסלה שוטפת במקום בנייר טואלט 'לא' לאריזות פלסטיק עשו זאת בעצמכם

לחשוב פעמיים

לחשוב פעמיים

בסופו של דבר, בכל פעם שאתם קונים מוצר לחדר הרחצה, עליכם לבדוק פעמיים אם אתם באמת זקוקים לו, גם כאשר פרסומות נוצצות מנסות לשכנע אתכם שאתם לא יכולים לחיות בלי מכשיר עיסוי למניעת צלוליט, קרמים לעיניים וכדומה.

אחת הבנות

אחת הבנות

אין עוררין שמוצרי היגיינה כגון טמפונים ותחבושות היגייניות הם מוצרים שימושים במיוחד. אולם בשנים האחרונות הופיעו חלופות ידידותיות יותר לסביבה כגון גביעוניות או תחתונים סופגים.

השתמש באסלה שוטפת במקום בנייר טואלט

השתמש באסלה שוטפת במקום בנייר טואלט

כל מי שמשתמש באסלה שוטפת עושה טובה לעצמו ולסביבה. כיוון שהאסלה השוטפת מנקה אתכם בעדינות בעזרת מים ולאחר מכן מייבש אתכם בעזרת מייבש, השימוש בה מייצר הרבה פחות פסולת.

'לא' לאריזות פלסטיק

'לא' לאריזות פלסטיק

למזלנו, יש בחדר הרחצה אלטרנטיבות שונות כגון דיספנסרים לסבון ובקבוקי ג'ל רחצה. אתם יכולים להימנע משימוש בבקבוקי פלסטיק על ידי שימוש בסבון רגיל. אפשר גם להשתמש במגבונים רב-פעמיים להסרת איפור ואמצעים אחרים הידידותיים לסביבה.

עשו זאת בעצמכם

עשו זאת בעצמכם

זו יכולה להיות דרך מהנה ונפלאה לשמור על הסביבה. אין מגבלה למספר הרעיונות שאפשר לעלות, לדוגמה מגבוני הסרת איפור רב-פעמיים, סבון בייצור עצמי וייצור אייליינר מסודה לשתייה.

מוצרי חדר אמבט

GEBERIT ICON

GEBERIT ICON

חדר רחצה בעל מראה נקי ועיצוב ורסטילי

  Geberit iCon 
לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

סגנונות עיצוביים שונים, פונקציונליות ללא פשרות

 לחצני הפעלה של Geberit לאסלות
GEBERIT XENO²

GEBERIT XENO²

עיצוב ניגודי, חיבורים הרמוניים

 Geberit Xeno² 
GEBERIT ONE

GEBERIT ONE

עיצוב פונקציונלי לאיכות חיים טובה יותר

 Geberit ONE 
GEBERIT CITTERIO

GEBERIT CITTERIO

עיצוב איטלקי פשוט, אלגנטי וייחודי

 Geberit Citterio 
GEBERIT MONOLITH

GEBERIT MONOLITH

יותר גמישות ללא פשרות

 Geberit Monolith

שתפו

כדי להציע לכם שירות אופטימלי, אתר אינטרנט זה משתמש בעוגיות (קוקיז). על ידי השימוש באתר האינטרנט שלנו אתם מאשרים את השימוש במאפיין זה. לקבלת מידע נוסף, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

[responsive_menu_pro]