הנקודה שבה רומנטיקה פוגשת המולה

דמיינו לעצמכם את התמונה הבאה: נרות ריחניים דולקים, עלי ורדים מפוזרים בכל מקום. ניחוח ארומטי וצלילים נעימים ממלאים את החלל. סוף סוף אתם יכולים להירגע… אבל רגע – התמונה עם הנרות והוורדים הייתה מאתמול בערב. עכשיו השעה שבע בבוקר וחזרתם למציאות. חברי המשפחה יוצאים לעבודה, לבית הספר ולגן הילדים, כולם מנסים להיכנס לחדר האמבט באותו הרגע ויוצרים פקק תנועה בכל יום.

ברגע אחד זהו נווה מדבר מפנק; דקה לאחר מכן אזור רוחש פעילות. חדר האמבט צריך לעמוד במגוון דרישות שונות – לפעמים כמה בו-זמנית. אפשר לעשות את זה אם הוא תוכנן בחכמה. בסופו של דבר מדובר בעיצוב נכון ובשימוש מושכל בחלל האחסון. סידור הריהוט בחדר האמבט בצורה הגיונית ונגישה היא אומנות של ממש. הארון עם המראה, לדוגמה, הוא המיקום הנפוץ ביותר לאחסון מברשות שיניים, דאודורנטים ומוצרי קוסמטיקה. גם הארון של כיור הרחצה משמש לאחסון פריטים שונים – מברשות שיער ומייבש שיער; הוא פועל כמו מחסן אמיתי שבו אתם יכולים לשמור את כל החפצים שלכם, משמפו ומרכך ועד מגבות ידיים. אם אתם רוצים חלל אחסון נוסף, אתם יכולים להוסיף ארון צד או ארון גבוה.

במילים אחרות, אם יש לכם מספיק מקום אחסון בחדר האמבט אין לכם ממה לדאוג – אתם יכולים להיות רגועים בדרך לעוד רגעים נעימים ושלווים.

הנקודה שבה רומנטיקה פוגשת המולה

מוצרי חדר אמבט

GEBERIT ICON

GEBERIT ICON

חדר רחצה בעל מראה נקי ועיצוב ורסטילי

  Geberit iCon 

לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

סגנונות עיצוביים שונים, פונקציונליות ללא פשרות

 לחצני הפעלה של Geberit לאסלות

GEBERIT XENO²

GEBERIT XENO²

עיצוב ניגודי, חיבורים הרמוניים

 Geberit Xeno² 

GEBERIT ONE

GEBERIT ONE

עיצוב פונקציונלי לאיכות חיים טובה יותר

 Geberit ONE 

GEBERIT CITTERIO

GEBERIT CITTERIO

עיצוב איטלקי פשוט, אלגנטי וייחודי

 Geberit Citterio 

GEBERIT MONOLITH

GEBERIT MONOLITH

יותר גמישות ללא פשרות

 Geberit Monolith

שתפו

כדי להציע לכם שירות אופטימלי, אתר אינטרנט זה משתמש בעוגיות (קוקיז). על ידי השימוש באתר האינטרנט שלנו אתם מאשרים את השימוש במאפיין זה. לקבלת מידע נוסף, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

[responsive_menu_pro]