עיצוב נכון יכול לקצר את זמן הניקוי

בעלי בניינים יכולים להחליט החל משלב העיצוב אם חדר האמבט יהיה קל לניקוי. חשוב שחדר האמבט יהיה מעוצב כהלכה, אולם עבור המשתמש, הניקיון חשוב אף יותר.

תכנון חדר פשוט

יש להפחית למינימום את הפינות ואת הזוויות בחדר האמבט ככל שהדבר מתאפשר. כך ניתן יהיה לנקות את חדר האמבט במהירות וביעילות. קירות קדמיים הם אידאליים כיוון שהם מסתירים רכיבים הצוברים בדרך כלל אבק, לדוגמה מכלי הדחה סמויים, צינורות וכבלים, מאחורי הקיר.

להתרחק מחיבורים

ככל שהאריחים גדולים יותר, כך הם קלים יותר לניקוי. וככל שיש פחות חיבורים, כך יש פחות מקומות מלוכלכים המאפשרים הצטברות של חיידקים.

גן עדן ללא תעלה

משקעי אבנית מצטברים על פני השטח של האסלה הקרמית והם מקשים מאוד על ניקויה. נוסף על כך, המשקעים נראים לא היגייניים והלכלוך נדבק אליהם. זו הסיבה שקל יותר לנקות כלים סניטריים כאשר המשטחים פשוטים יותר ורצופים יותר. אסלות מודרניות מתוכננות ללא תעלה וכיורי רחצה זמינים כעת ללא פתח הצפה.

מותקנים באלגנטיות על הקיר

אם הריהוט לחדר האמבט והאסלות מותקנים על הקיר, נוצר מתחתיהם חלל פנוי שהופך את פעולה הניקוי לפשוטה יותר. המרווח האידאלי שבין הרצפה והאסלה או הריהוט הוא כ-15 ס”מ – המרווח המושלם לניקוי מתחתיהם.

חדר רחצה שתוכנן בקפידה מקל על הניקוי

מוצרי חדר אמבט

GEBERIT ICON

GEBERIT ICON

חדר רחצה בעל מראה נקי ועיצוב ורסטילי

  Geberit iCon 
לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

לחצני הפעלה של GEBERIT לאסלות

סגנונות עיצוביים שונים, פונקציונליות ללא פשרות

 לחצני הפעלה של Geberit לאסלות
GEBERIT XENO²

GEBERIT XENO²

עיצוב ניגודי, חיבורים הרמוניים

 Geberit Xeno² 
GEBERIT ONE

GEBERIT ONE

עיצוב פונקציונלי לאיכות חיים טובה יותר

 Geberit ONE 
GEBERIT CITTERIO

GEBERIT CITTERIO

עיצוב איטלקי פשוט, אלגנטי וייחודי

 Geberit Citterio 
GEBERIT MONOLITH

GEBERIT MONOLITH

יותר גמישות ללא פשרות

 Geberit Monolith

שתפו

כדי להציע לכם שירות אופטימלי, אתר אינטרנט זה משתמש בעוגיות (קוקיז). על ידי השימוש באתר האינטרנט שלנו אתם מאשרים את השימוש במאפיין זה. לקבלת מידע נוסף, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

[responsive_menu_pro]