טכנולוגיה יוצרת מקום

אנשים רבים מתנגדים לגור בבתים גדולים מאוד. אוכלוסיות רבות מאמצות אורך חיים חסכוני יותר, תוך כדי צמצום הצריכה והימנעות מנסיעות מיותרות. רעיונות מחיה כגון ‘לחיות במיקרו’ ובתים קטנטנים הם היום נושא בוער כיוון שהם מבטיחים לצמצם את טביעת האצבע האקולוגית שלנו בהשוואה לבתים רגילים. לכן, ייתכן שהמנטרה “פחות זה יותר” אומרת שיהיה לכם פחות מקום, אולם היא אינה מרמזת בשום אופן על כך שאיכות חייכם תרד.

התמקדות בדברים החיוניים ביותר היא נושא חם באדריכלות, במיוחד בעיצוב חדרי הרחצה. במקרה זה, המנטרה “פחות זה יותר” אומרת שאפילו חדרי רחצה קטנים יכולים להעניק רמת נוחות גבוהה במיוחד וליצור אווירה רגועה הודות לפתרונות חסכוניים במקום. המפתח לכל אלה נמצא בטכנולוגיית הקיר הקדמי – יותר ויותר רכיבים טכניים מותקנים מאחוריו והופכים להיות סמויים. הרכיבים שנשארים גלויים מעוצבים כעת באלגנטיות יוקרתית והפעלתם מתבצעת בצורה קלה מאי פעם. כפי שאמרנו קודם “פחות זה יותר”.

אגב, אם אתם תוהים מה משמעות המונח ‘לחיות במיקרו’, יש לזה תשובה לא פשוטה.
במרכז אירופה, משמעות הדבר היא שאדם אחד יכול לגור בשטח של עד 30 מטרים רבועים. אולם ביפן, תאמינו או לא, ניתן למצוא קפסולות שינה קטנות בשטח של עד 6 מטרים רבועים!

כל הסיפורים

טכנולוגיה יוצרת מקום

שתפו

כדי להציע לכם שירות אופטימלי, אתר אינטרנט זה משתמש בעוגיות (קוקיז). על ידי השימוש באתר האינטרנט שלנו אתם מאשרים את השימוש במאפיין זה. לקבלת מידע נוסף, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

[responsive_menu_pro]